Splošni pogoji

Z nakupom izdelka uporabnik spletne trgovine postane kupec. S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine. 

Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

  • podatki o identiteti trgovca (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana),
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.),
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine,
  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine,
  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave.

Rok dobave, prevzem in načini plačila

  • Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je 2 delovna dneva za naslove dostav v Sloveniji, razen če Pošta Slovenije na posamezni dostavni naslov dostavlja kasneje. 
  • Uporabnik se lahko ob oddaji naročila dogovori za enega od naslednjih načinov prevzema izdelkov:
    • osebno na sedežu družbe, v tem primeru se ne plača poštnih stroškov,
    • po poštnem povzetju oz dostavno logistiko in v tem primeru se lahko plačajo tudi poštni stroški,
    • dostava s strani trgovca in v tem primeru se lahko obračunajo tudi poštni stroški.
    • Trgovec uporabniku omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:
      • z gotovino ob prevzemu (po povzetju),
      • z vnaprejšnjim nakazilom kupnine na transakcijski račun trgovca na osnovi ponudbe oz. izdelanega predračuna,
      • s plačilno oziroma kreditno kartico,
      • z odloženim plačilom, in sicer za stranke, s katerimi ima trgovec predhodno sklenjeno pogodbo o medsebojnem poslovanju.

Cene

Cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Cene v spletni trgovini so cene izdelkov oziroma ne vsebujejo stroškov dostave ali drugih manipulacijskih stroškov. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine. Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub izjemnim naporom, da bi trgovec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo trgovec:

  • kupcu to sporočil in ga obvestil o novih cenah, kupec pa ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah,
  • kupcu omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.

Garancija

Izdelek ima garancijo, če je tako navedeno na računu oziroma na priloženem garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil in pogojev, navedenih na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.

Odgovornost

Trgovec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da trgovec ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. V takem primeru bo trgovec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila.

Čeprav se trgovec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. 

Pritožbe in spori

Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Kupec se v primeru težav ali reklamacij obrne po pomoč na elektronski poštni naslov info@kumplast.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje medsebojnih sporov pristojno Okrajno sodišče v Trbovljah. Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

 

Postopek nakupa

Nakupovanje preko spleta je res enostavno in udobno, saj lahko želene izdelje naročite kar od doma ali iz službe. Za dostavo izdelkov ne skrbite, saj Vam bomo izdelke dostavili na dom mi. 

Če ste pri nas prvič, naj Vam na kratko predstavimo korake nakupa, in sicer:

  1. V naši bogati ponudbi izdelkov izberite izdelek. Ko ste izbrali izdelek, vpišite želeno količino nakupa v polju »Količina« in kliknite gumb »V košarico«. Vse dodane izdelke vidite s klikom na gumb »Košarica« v desnem zgornjem kotu.
  2. Ko ste z dodajanjem izdelkov zaključili, v nakupovalni košarici kliknite na gumb »Na blagajno«.
  3. Odpre se forma z osnovnimi podatki o kupcu. Če še niste registrirani, to lahko naredite v tem koraku.
  4. Nadaljujte s postopkom nakupa, in sicer kliknite na gumb »Nadaljujte«.
  5. Izberite način plačila.
  6. Navedite podatke za dostavo in način dostave.
  7. Izberite način plačila.
  8. Zaključite z nakupom.

V kolikor imate dodatna vprašanja ali težave z nakupom ali iskanjem artiklom, nas prosim kontaktirajte.